Stimați contribuabili,
Serviciul Fiscal de Stat vă informează că, la data de 18 iulie 2024, în intervalul 17:00-18:00 vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul și SIA „Colectarea informațiilor din surse indirecte”, urmare a aprobării Ordinului SFS nr. 302 din 11.08.2023 prin care au fost efectuate modificări cu privirea la stabilirea modului, structurii și termenilor de prezentare a informației de către subiecții nominalizați în art. 92 și art. 22611 din Codul fiscal. În context, au fost dezvoltate 2 anexe noi și anume:
- Anexa nr. 15 – Informația prezentată de Agenția Servicii Publice privind înregistrarea mijloacelor de transport de către persoanele fizice, art. 22611 (2) pct. 1) lit. b) din Codul fiscal;
- Anexa nr. 16 – Informația prezentată de Agenția Servicii Publice privind determinarea obligațiilor fiscale ce țin de înstrăinarea bunurilor imobile de către persoane fizice, art. 92 alin. (9) din Codul fiscal.
Completarea anexelor menționate supra se pune în aplicare începând cu perioada de raportare 2024.
De asemenea, în aceeași perioadă vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului” și SIA „Declarația electronică – persoane juridice”.
În acest sens, este posibil ca accesul la unele servicii fiscale electronice să fie restricționat temporar.
Vă asigurăm că echipa noastră depune toate eforturile pentru a minimiza aceste inconveniente și pentru a finaliza cât mai repede aceste lucrări de îmbunătățire a sistemului.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să consultați în continuare informațiile actualizate disponibile pe site-ul SFS.