To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Rezultatele implementării Programului de conformare a contribuabililor pentru trimestrul I 2015
02/06/2015
Un obiectiv important pentru Serviciul Fiscal de Stat (SFS) este promovarea spiritului de conformare voluntară a contribuabililor, îmbunătăţirea civismului fiscal prin instituirea unui cadru unitar al relaţiilor de parteneriat cu mediul de afaceri şi cetăţeni. Unul din domeniile cheie a Planului strategic al IFPS pentru perioada 2011-2015 cît şi a Planului de Dezvoltare a Serviciului Fiscal de Stat pentru anii 2011-2015 este consolidarea conformării voluntare, inclusiv a capacităților de audit şi investigare şi stabilirea unui parteneriat SFS - contribuabil, pe principiul „de la egal la egal”. DETALII>>>Foto: articole-promo.ro
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent