To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Şedinţa Grupului de implementare a Strategiei de Comunicare
21/06/2013
Grupul de implementare a Strategiei de Comunicare a Serviciului Fiscal de Stat a participat la training-ul organizat de reprezentanţii Proiectului Comerţ, Investiţii şi Reglementarea Activităţii de Întreprinzător (BRITE), astăzi, 21 iunie 2013. La începutul evenimentului, dl Ion Prisăcaru, şef al IFPS a salutat audienţa, menţionând că schimbările şi reformele care şi le propune, pot fi susţinute de public doar dacă vor fi înţelese. Acest fapt fiind posibil printr-o comunicare eficientă, deschisă şi pro-activă, vitală pentru asigurarea transparenţei activităţilor întreprinse de Serviciului Fiscal de Stat în beneficiul cetăţenilor. Formatorii seminarului dna Lisa Gihring - director de comunicare strategică şi dna Olesea Galuşca- consultant în comunicare strategică, proiectul BRITE au prezentat conceptul şi etapele de elaborare a unei strategii de comunicare, principiile şi procedurile de comunicare, urmînd ca ulterior să acorde asistenţă grupului de implementare a Strategiei de Comunicare.Foto: mytex.ro
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent