To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Seminare de instruire pentru angajații Serviciului Fiscal de Stat
26/06/2014
În perioada 23-26 iunie 2014 s-au desfășurat seminare de instruire pentru angajații din cadrul Serviciului Fiscal de Stat, cu suportul reprezentantului din cadrul Centrului Național de Protecție a Datelor cu Caracter Personal, conform Acordului de Cooperare încheiat între Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal și Inspectoratul Fiscal Principal de Stat, în cadrul cărora au fost familiarizați cu aspectele ce țin de protecția datelor cu caracter personal, reglementarea procedeelor de colectare, prelucrare, stocare, regimul de confidențialitate și de securitate a datelor cu caracter personal, exprimate în prevederile Legii nr.133 din 08.07.2011 “Privind protecția datelor cu caracter personal ” și Hotărârea Guvernului nr.1123 din 14.12.2010 privind aprobarea Cerințelor față de asigurarea securității datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale de date cu caracter personal.Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent