To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Serviciul Fiscal de Stat a iniţiat procesul de elaborare a Strategiei de Comunicare
11/06/2013
Comunicarea şi accesul la informaţie sunt, de fapt, două feţe ale aceleiaşi medalii, care de cele mai multe ori reprezintă cea mai bună monedă divizionară ce ar putea fortifica şi eficientiza interacţiunea dintre Serviciul Fiscal şi cetăţeni. Astfel, pentru a eficientiza această interacţiune specialiştii din cadrul Serviciului Fiscal de Stat au iniţiat procesul de elaborare a strategiei de comunicare. În acest context a fost solicitată asistenţă proiectului Comerţ, Investiţii și Reglementarea Activităţii de Întreprinzător (BRITE), în scopul valorificării potenţialului comunicării strategice în sprijinirea procesului de iniţiere și implementare a reformelor, în același timp pentru consolidarea capacităților de comunicare ale instituției. În cadrul primei şedinţe desfăşurate marţi, 11 iunie 2013, cu participarea reprezentanţilor BRITE, IFPS şi Î.I “Fiscservinform” s-au punctat obiectivele şi acţiunile necesare de a fi întreprinse în procesul de elaborare a strategiei de comunicare. Foto: rabotaiuspeh.ru
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent