Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
Serviciul Fiscal de Stat a iniţiat procesul de elaborare a Strategiei de Comunicare
11/06/2013
Comunicarea şi accesul la informaţie sunt, de fapt, două feţe ale aceleiaşi medalii, care de cele mai multe ori reprezintă cea mai bună monedă divizionară ce ar putea fortifica şi eficientiza interacţiunea dintre Serviciul Fiscal şi cetăţeni. Astfel, pentru a eficientiza această interacţiune specialiştii din cadrul Serviciului Fiscal de Stat au iniţiat procesul de elaborare a strategiei de comunicare. În acest context a fost solicitată asistenţă proiectului Comerţ, Investiţii și Reglementarea Activităţii de Întreprinzător (BRITE), în scopul valorificării potenţialului comunicării strategice în sprijinirea procesului de iniţiere și implementare a reformelor, în același timp pentru consolidarea capacităților de comunicare ale instituției. În cadrul primei şedinţe desfăşurate marţi, 11 iunie 2013, cu participarea reprezentanţilor BRITE, IFPS şi Î.I “Fiscservinform” s-au punctat obiectivele şi acţiunile necesare de a fi întreprinse în procesul de elaborare a strategiei de comunicare. Foto: rabotaiuspeh.ru
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent