To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Serviciul Fiscal de Stat a lansat Sistemul Informaţional Automatizat de Creare şi Circulaţie a Documentelor Electronice cu instituţiile financiare (exploatare experimentală)
20/08/2012
Serviciul Fiscal de Stat a lansat Sistemul Informaţional Automatizat de Creare şi Circulaţie a Documentelor Electronice cu instituţiile financiare (exploatare experimentală). Serviciul Fiscal de Stat informează că, la 13 august curent, a avut loc lansarea planificată a etapei de exploatare experimentală a Sistemului Informaţional Automatizat de Creare şi Circulaţie a Documentelor Electronice (SIA CCDE) dintre Serviciul Fiscal de Stat şi instituţiile financiare. Această acţiune vine ca o etapă premergătoare transpunerii în viaţă a prevederilor articolelor 167 şi 197 din Codul Fiscal al Republicii Moldova, oferind Serviciului Fiscal de Stat şi instituţiilor financiare un instrument rapid şi eficient de schimb de documente cu privire la deschiderea, modificarea, închiderea sau luarea la evidenţă fiscală a conturilor bancare, suspendarea operaţiunilor la conturile bancare, soldul şi rulajul mijloacelor băneşti pe conturile bancare, etc. În cadrul etapei de exploatare experimentală a SIA CCDE participă 14 instituţii financiare, 2 subdiviziuni din cadrul Serviciului Fiscal de Stat (Direcţia Marilor Ccontribuabili din cadrul Inspectoratului Fiscal Principal de Stat şi Inspectoratul Fiscal de Stat pe raionul Hînceşti) şi Întreprinderea de Stat „Fiscservinform”, iar schimbul de informaţii şi documente dintre participanţi va avea loc atît pe suport de hîrtie, cît şi electronic prin intermediul SIA CCDE. Reamintim că, în conformitate cu punctul 1 al Ordinului IFPS nr. 284 din 19.04.2012 „Cu privire la expedierea şi recepţionarea documentelor electronice prin sistemul informaţional automatizat de creare şi circulaţie a documentelor electronice dintre Serviciul Fiscal de Stat şi instituţiile financiare”, începînd cu 1 septembrie 2012, SIA CCDE va fi lansat în exploatare industrială. Documentele ce confirmă deschiderea, modificarea, închiderea sau luarea la evidenţă fiscală a conturilor bancare, suspendarea operaţiunilor la conturile bancare, soldul şi rulajul mijloacelor băneşti pe conturile bancare, şi alte documente ce fac obiectul circulaţiei dintre Serviciul Fiscal de Stat şi instituţiile financiare, vor fi expediate şi recepţionate doar în mod electronic utilizînd, în mod obligatoriu, sistemul în cauză.
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent