To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Serviciul Fiscal de Stat: Încasările gestionate la Buget sunt în creștere al treilea an consecutiv
16/04/2015
Politicile de modernizare și eficientizare a activității Serviciului Fiscal de Stat își fac simțite efectele, atât prin transformarea autorității fiscale într-un partener de încredere al mediului de afaceri, cât și prin creșterea constantă a încasărilor la Buget. Administrarea eficientă a încasărilor la Buget este demonstrată de cifrele seci ale datelor statistice, dar care vorbesc elocvent despre faptul că rezultatele nu întârzie să apară acolo unde se vrea și se muncește. Foto: ptea.org.pk
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent