To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Serviciul Fiscal de Stat lansează Centrul Unic de Apel 0-8000-1525
19/08/2014
Aveți întrebări cu privire la legislația fiscală? Aveți nevoie de asistență tehnică din partea Serviciului Fiscal de Stat? Doriți să semnalați cazuri de nerespectare a legislației fiscale? Doriți să sesizați situații de conflict sau de corupție din partea funcționarilor fiscali? Doriți să verificați timbrele de acciz? Nu ezitați să apelați Centrul Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat care va fi disponibil zilnic, cu excepția zilelor de simbată și duminică, între orele 8.00 - 17.00 cu întrerupere de la 12:00 la 13:00. Apelul este gratuit din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă din Republica Moldova. Începând cu 19 august 2014, cetăţenii şi agenţii economici vor putea obţine un spectru larg de informaţii de ordin fiscal, să semnaleze cazuri de corupție sau alte întrebări ce țin de administrarea fiscală, doar la un singur număr de telefon. Aceast lucru se datorează lansării de către Serviciul Fiscal de Stat a Centrului Unic de Apel. Serviciul Fiscal de Stat este într-un proces de continuă modernizare şi identificare a celor mai bune soluţii pentru a oferi cetăţenilor şi agenţilor economici servicii calitative și disponibile, atît la nivel de prestare a serviciilor, cît şi prin oferirea operativă a informaţiilor necesare. Oferirea contribuabililor unei singure linii telefonice gratuite permite promovarea numărului ca fiind un număr universal aferent Serviciului Fiscal de Stat. Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu: Butonul 1- Consultații în domeniul legislației fiscale Care va avea următoarele compartimente: Informații privind impozitul pe venit; Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize; Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător; Alte întrebări. Butonul 2- Asistența Tehnică Butonul 3- Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale Butonul 4- Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali Butonul 5- Verificarea timbrelor de acciz Lansarea acestui important instrument de consolidare a comunicării cu cetăţenii se încadrează în Strategia de Comunicare a Serviciului Fiscal de Stat pentru anii 2014-2015.Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent