To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Serviciul Fiscal de Stat Vă informează
20/11/2014
În perioada 19.11.2014 ora 10.00 pînă la 20.11.2014 ora 14.00, serviciul Declaraţia Electronică nu va fi disponibilă, în legătura cu petrecerea lucrărilor de extindere a resurselor informaționale, optimizarea unor procese și dezvoltarea funcționalităților noi în cadrul sistemului. În acest context, Serviciul Fiscal de Stat îşi prezintă scuzele de rigoare pentru eventualele incomodităţi şi Vă mulțumeşte pentru înţelegere.Foto: noexcuseshr.com
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent