To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Stimate contribuabil, părerea ta contează!
11/12/2012
Deoarece tu reprezinţi destinatarul eforturilor noastre comune, am aprecia mult implicarea ta în procesul continuu de perfecţionare a administrării fiscale, prin participarea la sondajul iniţiat de Inspectoratul Fiscal Principal de Stat. Consultarea permanentă a opiniei publice privind activitatea organelor Serviciului Fiscal de Stat şi a persoanelor cu funcţii de răspundere ale acestora are drept scop diminuarea neajunsurilor existente în domeniu, precum şi luarea măsurilor urgente ce se impun în vederea optimizării calităţii deservirii contribuabililor, aprobării ideologiei de parteneriat şi de achitare voluntară a impozitelor. În baza răspunsurilor se vor face anumite generalizări şi sugestii întru perfecţionarea sistemului fiscal. Generalizarea răspunsurilor şi sugestiilor va permite identificarea soluţiilor de perfecţionare a administrării fiscale. SONDAJ Foto: news.usc.edu
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent