To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
STIMATE DOAMNE,
04/03/2016
CU ACEASTĂ DEOSEBITĂ ZI DE PRIMĂVARĂ, 8 MARTIE, ZIUA INTERNAŢIONALĂ A FEMEII, VĂ ADUCEM CELE MAI SINCERE ŞI FRUMOASE URĂRI DE BINE, SĂNĂTATE ŞI PROSPERITATE. FIE CA FIECARE RĂSĂRIT DE SOARE SĂ VĂ ADUCĂ O DORINŢĂ ŞI FIECARE APUS SĂ V-O ÎMPLINEASCĂ. UN AN FERICIT ŞI PLIN DE REALIZĂRI. CU STIMĂ, MARIA COTRUŢA, PREŞEDINTE AL ASOCIAŢIEI VETERANILOR ŞI PENSIONARILOR IFPSFoto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent