To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Un seminar comun al IFPS și CNPDCP, orientat spre familiarizarea angajaților SFS în domeniul protecției datelor cu caracter personal
24/06/2014
Inspectoratul Fiscal Principal de Stat (IFPS) și Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal (CNPDCAP) vor desfășura, în perioada 23-26 iunie 2014, un ciclu de seminare de instruire în vederea familiarizării angajaților Serviciului Fiscal de Stat cu domeniul protecției datelor cu caracter personal, reglementarea procedeelor de colectare, prelucrare, stocare, regimul de confidențialitate și de securitate a datelor cu caracter personal, și anume : prevederile Legii nr.133 din 08.07.2011 “Privind protecția datelor cu caracter personal” și Hotărîrea Guvernului nr. 1123 din 14.12.2010 privind aprobarea Cerinelor față de asigurarea securității datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale de date cu caracter personal.Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent