To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Un seminar comun al IFPS și CNPDCP, pentru familiarizarea angajaților SFS în domeniul protecției datelor cu caracter personal
05/03/2015
Serviciul Fiscal de Stat insistă pe promovarea politicilor de profesionalizare a angajaților, prin antrenarea acestora în diverse proiecte de instruire. Astfel, în baza unui acord de colaborare, Inspectoratul Fiscal Principal de Stat și Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal vor desfășura, în perioada 10 - 19 martie 2015, un ciclu de seminare de instruire în vederea familiarizării angajaților Serviciului Fiscal de Stat cu domeniul protecției datelor cu caracter personal. De asemenea, angajații fiscului vor fi informați despre reglementarea procedeelor de colectare, prelucrare, stocare, despre regimul de confidențialitate și de securitate a datelor cu caracter personal, precum prevederile Legii nr.133, din 08.07.2011, “Privind protecția datelor cu caracter personal” și Hotărârea Guvernului nr. 1123, din 14.12.2010, privind aprobarea Cerințelor față de asigurarea securității datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale de date cu caracter personal. Foto: trm.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent