Serviciul Fiscal de Stat informează că, începând cu data de 02 decembrie 2024, în Sistemul Informațional Automatizat „Monitorizarea electronică a vânzărilor” a fost implementat funcționalul de modificare a Centrului de asistență tehnică pentru utilizatorii echipamentelor de casă și de control incluse în Registrul unic al ECC începând cu anul 2022.
Astfel, contribuabilul depune prin intermediul noului Centru de asistență tehnică cererea privind modificarea unor date
(pe suport de hârtie, sau în format electronic), conform
anexei nr.10 la Regulamentul cu privire la modul de evidență și sigilare a echipamentelor de casă și de control, aprobat prin Ordinul Serviciului Fiscal de Stat nr. 632/2020.
În cazul recepționării cererilor de către Centrele de asistență tehnică de la utilizatorii echipamentelor de casă și de control, acestea urmează a fi completate în SIA „MEV”.
Sistemul informațional automat prelucrează cererea și acordă acces la echipamentul de casă și de control Centrului de asistență tehnică nou și transmite mesaj de informare în acest sens către Centrul de asistență tehnică vechi.