To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
IFPS îşi propune elaborarea şi implementarea declaraţiei pe venit precompletată
08/10/2013
Şeful Inspectoratului Fiscal Principal de Stat, Ion Prisăcaru, a convocat o şedinţă de lucru privitor la necesitatea elaborării unui mecanism a declarațiilor precompletate a persoanelor fizice și elaborarea unui concept bine structurat vizavi de potențiala implementare a acestuia. În cadrul şedinţei, Şeful IFPS a menţionat importanţa redefinirii relaţiei între cetăţean şi administraţia publică, respectiv între contribuabili şi administraţia fiscală, în sensul facilitării accesului acestora la serviciile şi informaţiile publice, prin intermediul tehnologiei informaţiei. Pornind de la actuala procedură de depunere a declaraţiei de venit, anevoioasă pentru anumite categorii de cetăţeni, Ion Prisăcaru a punctat necesitatea ca organul fiscal să completeze şi să expedieze contribuabilului declaraţia veniturilor acumulate, aşa-numita declaraţie precompletată, care ar facilita participarea contribuabilului la acest exerciţiu. Întru implementarea acestui mecanism s-a propus elaborarea unui program, cu acţiuni şi termene concrete. În acelaşi context, Şeful IFPS a mai relevat că, pentru a veni în întâmpinarea doleanţelor contribuabililor, este necesar să fie depuse eforturi în sensul în care calitatea serviciilor publice on-line să deţină o poziţie centrală în iniţiativele privind dezvoltarea şi îmbunătăţirea serviciilor de guvernare electronică şi managementul performanţelor în administraţia publică. Trecerea de la serviciul off-line la cel on-line, acesta devenind disponibil pe Internet, reprezintă o îmbunătăţire semnificativă a serviciului pentru mulţi utilizatori. Informaţiile şi tranzacţiile vor fi astfel disponibile 24 ore pe zi, 365 zile pe an, a mai specificat Ion Prisăcaru. Galeria foto a noutatii: Foto: fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent