Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
IFPS îşi propune elaborarea şi implementarea declaraţiei pe venit precompletată
08/10/2013
Şeful Inspectoratului Fiscal Principal de Stat, Ion Prisăcaru, a convocat o şedinţă de lucru privitor la necesitatea elaborării unui mecanism a declarațiilor precompletate a persoanelor fizice și elaborarea unui concept bine structurat vizavi de potențiala implementare a acestuia. În cadrul şedinţei, Şeful IFPS a menţionat importanţa redefinirii relaţiei între cetăţean şi administraţia publică, respectiv între contribuabili şi administraţia fiscală, în sensul facilitării accesului acestora la serviciile şi informaţiile publice, prin intermediul tehnologiei informaţiei. Pornind de la actuala procedură de depunere a declaraţiei de venit, anevoioasă pentru anumite categorii de cetăţeni, Ion Prisăcaru a punctat necesitatea ca organul fiscal să completeze şi să expedieze contribuabilului declaraţia veniturilor acumulate, aşa-numita declaraţie precompletată, care ar facilita participarea contribuabilului la acest exerciţiu. Întru implementarea acestui mecanism s-a propus elaborarea unui program, cu acţiuni şi termene concrete. În acelaşi context, Şeful IFPS a mai relevat că, pentru a veni în întâmpinarea doleanţelor contribuabililor, este necesar să fie depuse eforturi în sensul în care calitatea serviciilor publice on-line să deţină o poziţie centrală în iniţiativele privind dezvoltarea şi îmbunătăţirea serviciilor de guvernare electronică şi managementul performanţelor în administraţia publică. Trecerea de la serviciul off-line la cel on-line, acesta devenind disponibil pe Internet, reprezintă o îmbunătăţire semnificativă a serviciului pentru mulţi utilizatori. Informaţiile şi tranzacţiile vor fi astfel disponibile 24 ore pe zi, 365 zile pe an, a mai specificat Ion Prisăcaru. Galeria foto a noutatii: Foto: fisc.md
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent