To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
IFS Anenii Noi: noutățile fiscale aduse la cunoștința contribuabililor
01/02/2016
Angajați ai secției Administrarea contribuabililor a Inspectoratului Fiscal de Stat pe raionul Anenii Noi au organizat un seminar cu agenți economici din sectorul administrat având ca subiecte de dezbatere: Modul de achitare și evidență a plăților la buget prin sistemul trezorerial în anul 2016, în conformitate cu Ordinul nr.180 din 12.10.2015; modificările la legislația fiscală și la alte acte normative. Totodată, întru evitarea transferurilor eronate la buget, precum și evitarea situațiilor problematice în activitatea economică pe care o desfășoară agenții economici, au fost oferite consultații referitoare la modul de achitare și evidență a plăților la bugetul public național prin sistemul trezorerial, începând cu 1 ianuarie curent. A fost explicată modalitatea formării codurilor IBAN, accesând pagina oficială a MF www.mf.gov.md, fiind oferite exemple elocvente de generare a codurilor IBAN. S-a discutat și despre procedura de conectare la serviciile fiscale electronice, în primul rând la e-Factura, serviciu care permite economisirea de resurse pentru imprimarea formularelor tipizate cu regim special. De asemenea, a fost adusă la cunoștință și informația referitoare la liberalizarea procesului de imprimare de sine stătător a documentelor primare cu regim special pe portalul www.servicii.fisc.md, fiind explicată procedura completă de imprimare de sine stătător a facturilor fiscale de către contribuabilii TVA., precum și procedura de achiziționare a hârtiei speciale de la Î.S. „Fiscservinform”. Nu a fost trecut cu vederea nici serviciul „Diseminare mesaje”, care permite agenților economici să primească pe e-mail cele mai noi modificări ale legislației fiscale, precum și calendarul fiscal și lista obligațiunilor lor față de buget.Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent