Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
IFS Anenii Noi: noutățile fiscale aduse la cunoștința contribuabililor
01/02/2016
Angajați ai secției Administrarea contribuabililor a Inspectoratului Fiscal de Stat pe raionul Anenii Noi au organizat un seminar cu agenți economici din sectorul administrat având ca subiecte de dezbatere: Modul de achitare și evidență a plăților la buget prin sistemul trezorerial în anul 2016, în conformitate cu Ordinul nr.180 din 12.10.2015; modificările la legislația fiscală și la alte acte normative. Totodată, întru evitarea transferurilor eronate la buget, precum și evitarea situațiilor problematice în activitatea economică pe care o desfășoară agenții economici, au fost oferite consultații referitoare la modul de achitare și evidență a plăților la bugetul public național prin sistemul trezorerial, începând cu 1 ianuarie curent. A fost explicată modalitatea formării codurilor IBAN, accesând pagina oficială a MF www.mf.gov.md, fiind oferite exemple elocvente de generare a codurilor IBAN. S-a discutat și despre procedura de conectare la serviciile fiscale electronice, în primul rând la e-Factura, serviciu care permite economisirea de resurse pentru imprimarea formularelor tipizate cu regim special. De asemenea, a fost adusă la cunoștință și informația referitoare la liberalizarea procesului de imprimare de sine stătător a documentelor primare cu regim special pe portalul www.servicii.fisc.md, fiind explicată procedura completă de imprimare de sine stătător a facturilor fiscale de către contribuabilii TVA., precum și procedura de achiziționare a hârtiei speciale de la Î.S. „Fiscservinform”. Nu a fost trecut cu vederea nici serviciul „Diseminare mesaje”, care permite agenților economici să primească pe e-mail cele mai noi modificări ale legislației fiscale, precum și calendarul fiscal și lista obligațiunilor lor față de buget.Foto: www.fisc.md
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent