To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Serviciul fiscal se reprofilează într-o structură prestatoare de servicii
08/09/2014
Serviciul Fiscal de Stat își propune să ofere contribuabililor cele mai performante servicii, preluând modelul și experiența în domeniu al colegilor suedezi. Conform unui sondaj efectuat, în 2012, Agenția Fiscală Suedeză (AFS) este cea mai performantă instituție, în categoria agențiilor guvernamentale, și este, după succesele înregistrate, la același nivel cu cele mai bune companii private. În scopul studierii practicilor de deservire, în perioada 18-22 august 2014, delegația formată din managerii de mijloc ai Inspectoratului Fiscal Principal de Stat au studiat organizarea activității și deservirea contribuabililor în cadrul AFS. Ca urmare, toți angajații Serviciului Fiscal de Stat vor fi instruiți asupra acordării serviciilor contribuabililor, ceea ce va avea impact pozitiv în reconstruirea relațiilor cu contribuabilii. ”Serviciul fiscal se reprofilează într-o structură prestatoare de servicii. Ne dăm bine seama că avem o cale lungă de parcurs, însă voința de a schimba accentele ne face să fim optimiști și să depunem eforturi continue spre atingerea obiectivului dat” a spus șeful Inspectoratului Fiscal Principal de Stat, Ion Prisăcaru. Calea parcursă de către Agenția Fiscale Suedeze, spre o instituție guvernamentală populară în rândul contribuabililor, a fost destul de lungă: reformele, roadele cărora se fac simțite actualmente, au necesitat zeci de ani de pregătire, educare, comunicare și implementare. SFS nu are la dispoziție o perioadă la fel de lungă, însă, susținuți de partenerii străini, va merge pe calea reformelor și va asigura performanța deservirii în cele mai bună manieră posibilă.Foto: www.fisc.md
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent