Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
Serviciul fiscal se reprofilează într-o structură prestatoare de servicii
08/09/2014
Serviciul Fiscal de Stat își propune să ofere contribuabililor cele mai performante servicii, preluând modelul și experiența în domeniu al colegilor suedezi. Conform unui sondaj efectuat, în 2012, Agenția Fiscală Suedeză (AFS) este cea mai performantă instituție, în categoria agențiilor guvernamentale, și este, după succesele înregistrate, la același nivel cu cele mai bune companii private. În scopul studierii practicilor de deservire, în perioada 18-22 august 2014, delegația formată din managerii de mijloc ai Inspectoratului Fiscal Principal de Stat au studiat organizarea activității și deservirea contribuabililor în cadrul AFS. Ca urmare, toți angajații Serviciului Fiscal de Stat vor fi instruiți asupra acordării serviciilor contribuabililor, ceea ce va avea impact pozitiv în reconstruirea relațiilor cu contribuabilii. ”Serviciul fiscal se reprofilează într-o structură prestatoare de servicii. Ne dăm bine seama că avem o cale lungă de parcurs, însă voința de a schimba accentele ne face să fim optimiști și să depunem eforturi continue spre atingerea obiectivului dat” a spus șeful Inspectoratului Fiscal Principal de Stat, Ion Prisăcaru. Calea parcursă de către Agenția Fiscale Suedeze, spre o instituție guvernamentală populară în rândul contribuabililor, a fost destul de lungă: reformele, roadele cărora se fac simțite actualmente, au necesitat zeci de ani de pregătire, educare, comunicare și implementare. SFS nu are la dispoziție o perioadă la fel de lungă, însă, susținuți de partenerii străini, va merge pe calea reformelor și va asigura performanța deservirii în cele mai bună manieră posibilă.Foto: www.fisc.md
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent