To receive consultations, people who call the Single Call Center will navigate the following menu:
Button 1 - Consultations in the field of tax legislation Which will have the following compartments:
Information on income tax;
Information on value added tax and excise duties;
Information on taxes, local fees and the entrepreneurial patent;
Other questions.
Button 2 - Technical Assistance
Button 3 - Report cases of non-compliance with the tax legislation
Button 4 - Report conflict situations or corruption by tax officials
Button 5 - Check excise stamps
News
Verificarea facturii fiscale – un serviciu util tuturor contribuabililor!
15/01/2013
În Republica Moldova orice agent economic înregistrat ca plătitor de Taxă pe Valoare Adăugată (T.V.A.) are obligaţia să emită facturi fiscale către beneficiari, pentru livrările de bunuri sau prestări de servicii. Depistarea acelor facturi care nu au la bază operaţiuni economice reale, nu poate fi considerat un fenomen inexistent, de aceea, utilizarea frecventă a modulului “Verificarea facturii fiscale” constituie un serviciu util pentru contribuabilii care intră în posesia lor. Aplicarea modulului respectiv le permite să verifice dacă factura fiscală este înregistrată în sistemul informaţional automatizat “Registrul general electronic al facturilor fiscale”. Modulul poate fi accesat de pe portalul servicii.fisc.md, fiind plasat în partea dreaptă a paginii web. Din punct de vedere structural, conţine 2 spaţii libere în care este necesar de introdus seria şi numărul facturii. La completarea datelor, solicitantul tastează opţiunea “Verifică” şi obţine următorul mesaj: “Factura selectată este înregistrată în sistemul informaţional automatizat “Registrul general electronic al facturilor fiscale” la data de __”. Oportunitatea de accesare a acestui serviciu o au atât utilizatorii autentificaţi pe portalul servicii.fisc.md, cît şi cei neautentificaţi: Utilizatorii neautentificaţi pot accesa serviciul de pe pagina principală a portalului servicii.fisc.md; Utilizatorii autentificaţi accesează serviciul nr.4 din lista celor propuse, unde, la introducerea perioadei şi tastarea opţiunii „Vizualizare”, au posibilitatea să vadă suplimentar şi facturile fiscale asignate. Pentru informaţii suplimentare cu privire la condiţiile tehnice de accesare a Registrului electronic, apelaţi Secţia de Asistenţă a Clienţilor din cadrul Î.S.”Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822-222. Informaţii suplimentare privind Registrul electronic pot fi solicitate şi de la Secţia de Asistenţă a Contribuabililor din cadrul Inspectoratului Fiscal Principal de Stat, la numărul de telefon 0-8000-1525. Foto: dtkt.ua
Similar news
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent