Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
Verificarea facturii fiscale – un serviciu util tuturor contribuabililor!
15/01/2013
În Republica Moldova orice agent economic înregistrat ca plătitor de Taxă pe Valoare Adăugată (T.V.A.) are obligaţia să emită facturi fiscale către beneficiari, pentru livrările de bunuri sau prestări de servicii. Depistarea acelor facturi care nu au la bază operaţiuni economice reale, nu poate fi considerat un fenomen inexistent, de aceea, utilizarea frecventă a modulului “Verificarea facturii fiscale” constituie un serviciu util pentru contribuabilii care intră în posesia lor. Aplicarea modulului respectiv le permite să verifice dacă factura fiscală este înregistrată în sistemul informaţional automatizat “Registrul general electronic al facturilor fiscale”. Modulul poate fi accesat de pe portalul servicii.fisc.md, fiind plasat în partea dreaptă a paginii web. Din punct de vedere structural, conţine 2 spaţii libere în care este necesar de introdus seria şi numărul facturii. La completarea datelor, solicitantul tastează opţiunea “Verifică” şi obţine următorul mesaj: “Factura selectată este înregistrată în sistemul informaţional automatizat “Registrul general electronic al facturilor fiscale” la data de __”. Oportunitatea de accesare a acestui serviciu o au atât utilizatorii autentificaţi pe portalul servicii.fisc.md, cît şi cei neautentificaţi: Utilizatorii neautentificaţi pot accesa serviciul de pe pagina principală a portalului servicii.fisc.md; Utilizatorii autentificaţi accesează serviciul nr.4 din lista celor propuse, unde, la introducerea perioadei şi tastarea opţiunii „Vizualizare”, au posibilitatea să vadă suplimentar şi facturile fiscale asignate. Pentru informaţii suplimentare cu privire la condiţiile tehnice de accesare a Registrului electronic, apelaţi Secţia de Asistenţă a Clienţilor din cadrul Î.S.”Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822-222. Informaţii suplimentare privind Registrul electronic pot fi solicitate şi de la Secţia de Asistenţă a Contribuabililor din cadrul Inspectoratului Fiscal Principal de Stat, la numărul de telefon 0-8000-1525. Foto: dtkt.ua
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent