Ordin SFS nr. 58 din 14.02.2019

O R D I N

cu privire la organizarea procesului de valorificare

a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

nr. 58  din  14.02.2019

 (în vigoare 01.03.2019) 

 

Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 76-85 art. 457 din 01.03.2019

 

* * *

În scopul administrării procesului de valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate), precum şi executării pct.14 din Regulamentul cu privire la evaluarea, administrarea şi valorificarea bunurilor infracţionale (sechestrate), aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.684 din 11.07.2018, şi în temeiul art.1323 alin.(10) din Codul fiscal,

ORDON:

1. Se aprobă Regulile cu privire la organizarea procesului de valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate).

2. Se desemnează Direcţia gestionare bunuri confiscate din cadrul Direcţiei generale administrare fiscală mun. Chişinău, responsabilă de executarea acţiunilor din Regulamentul cu privire la organizarea procesului de valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate).

3. Direcţia expertiză juridică va asigura publicarea prezentului ordin în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.

4. Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării.

DIRECTORUL SERVICIULUI
FISCAL DE STAT Serghei PUŞCUŢA
Nr.58. Chişinău, 14 februarie 2019.

 

Anexă

la Ordinul SFS nr.58 din 14.02.2019

 

REGULI

cu privire la organizarea procesului de valorificare

a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

1. Regulile cu privire la organizarea procesului de valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate) sunt întocmite întru executarea Hotărîrii Guvernului pentru aprobarea Regulamentului cu privire la evaluarea, administrarea şi valorificarea bunurilor infracţionale (sechestrate) nr.684 din 11.07.2018 (în continuare Regulament) şi stabilesc modul de organizare de către Serviciul Fiscal de Stat a procesului de valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate).

2. În scopul organizării procesului de valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate), Serviciul Fiscal de Stat (în continuare SFS), în conformitate cu Regulamentul, va prelua de la Agenţia de Recuperare a Bunurilor Infracţionale (în continuare ARBI) documentele aferente bunurilor infracţionale ce urmează a fi valorificate (actul procedural prin care a fost aplicat sechestrul, actul de evaluare, decizia instanţei de judecată privind valorificarea bunului, certificate de calitate deţinute, extrase din baza de date confirmative a dreptului de proprietate asupra bunului, după caz) şi va demara procedura de valorificare la solicitarea ARBI.

3. După recepţionarea materialelor de la ARBI, Direcţia gestionare bunuri confiscate din cadrul Direcţiei generale administrare fiscală mun. Chişinău:

a) va verifica existenţa titularilor dreptului de preemţiune în conformitate cu Codul civil al Republicii Moldova şi va informa în scris titularii despre intenţia comercializării bunurilor;

b) va asigura emiterea ordinului privind constituirea Comisiei de licitaţie a bunurilor infracţionale (sechestrate) (în continuare Comisia de licitaţie), potrivit anexei nr.1;

c) va publica comunicatul informativ despre desfăşurarea licitaţiei, conform anexei nr.2, în Monitorul Oficial al Republicii Moldova şi pe pagina web a SFS în conformitate cu pct.16 al Regulamentului;

d) va asigura desemnarea licitantului care va conduce licitaţia;

e) va aduce la cunoştinţa Comisiei de licitaţie documentele prezentate de ARBI.

4. Comisia de licitaţie este formată din cel puţin 5 membri (conducerea SFS şi reprezentanţii subdiviziunilor SFS). Licitantul nu este membru al Comisiei de licitaţie.

5. Membrii Comisiei de licitaţie înainte de fiecare licitaţie semnează, pe propria răspundere, o declaraţie de imparţialitate, potrivit anexei nr.3, prin care se angajează să respecte necondiţionat prevederile Regulamentului şi ale legislaţiei Republicii Moldova în ansamblu, care instituie răspunderea acestora în eventualitatea comiterii conflictului de interese, precum şi a oricăror altor manifestări de corupţie.

6. Membrii Comisiei de licitaţie, în exercitarea obligaţiilor, se vor conduce de prevederile Regulamentului şi a altor acte normative.

[Pct.6 modificat prin Ordinul SFS nr.421 din 14.08.2020, în vigoare 28.08.2020]

 

7. Secretarul Comisiei de licitaţie este membru al acesteia şi are următoarele atribuţii:

a) asigură semnarea de către membrii Comisiei de licitaţie a declaraţiilor de imparţialitate;

b) verifică dacă cererea de participare a fost depusă conform modelului stabilit, dacă documentul de plată care confirmă depunerea acontului conţine datele indicate în comunicatul informativ despre desfăşurarea licitaţiei;

c) înregistrează participanţii la licitaţie, eliberează bilete de participant;

d) perfectează procesele-verbale privind rezultatele licitaţiilor şi ale deciziei Comisiei de licitaţie, cu transmiterea lor în termen de 5 zile SFS pentru încheierea contractelor;

e) efectuează lucrările de secretariat în cadrul Comisiei de licitaţie.

8. Doritorii de a participa la licitaţie vor prezenta SFS cererea de participare în modul stabilit conform anexei nr.4 şi vor obţine biletul de participant potrivit anexei nr.5.

9. Comisia de licitaţie va verifica persoanele fizice şi juridice, doritoare de a participa la licitaţie, în partea ce ţine de înregistrarea acestora în jurisdicţii care nu implementează standarde internaţionale de transparenţă, precum şi pe cele aflate în jurisdicţii care sunt supuse unor sancţiuni, embargouri sau măsuri similare, instituite de către organizaţiile internaţionale de profil conform angajamentelor asumate de Republica Moldova. Informaţia aferentă persoanelor vizate va fi consultată în Ordinul Serviciului Prevenirea şi Combaterea Spălării Banilor (prin care se aprobă Ghidul privind identificarea şi raportarea activităţilor sau tranzacţiilor suspecte de spălare a banilor) şi solicitată de la Direcţia cooperare şi schimb de informaţii din cadrul SFS.

10. În cazul sechestrării unei cote-părţi din bunul proprietate comună pe cote-părţi, la comercializarea lui, se va ţine cont de prevederile Codului civil. În acest caz, pînă a purcede la licitaţia publică, SFS informează în scris titularul dreptului de preemţiune despre intenţia comercializării bunurilor, prezintă preţul şi condiţiile comercializării.

[Pct.10 modificat prin Ordinul SFS nr.421 din 14.08.2020, în vigoare 28.08.2020]

 

11. Dacă titularii dreptului de preemţiune renunţă să-şi exercite dreptul de preemţiune sau nu îl exercită în decursul a 10 zile înainte de data vînzării, Comisia de licitaţie are dreptul să organizeze licitaţia, potrivit art.552 din Codul civil.

[Pct.11 modificat prin Ordinul SFS nr.421 din 14.08.2020, în vigoare 28.08.2020]

 

12. Dacă titularii dreptului de preemţiune în termenele indicate nu-şi vor manifesta dorinţa de a accepta oferta, dreptul lor se consideră stins şi bunul se vinde la licitaţie. Coproprietarii au dreptul de preemţiune la adjudecarea cotei-părţi la preţ egal.

[Pct.12 modificat prin Ordinul SFS nr.421 din 14.08.2020, în vigoare 28.08.2020]

 

13. Şedinţa Comisiei de licitaţie se desfăşoară cu protocolarea rezultatelor licitaţiei, completarea procesului-verbal cu privire la rezultatele vînzării la licitaţie sau procesul-verbal cu privire la licitaţia nulă, conform anexelor nr.6 şi nr.7.

14. Participantul la licitaţie care a cîştigat lotul este obligat să semneze procesul-verbal privind rezultatele licitaţiei şi să achite integral preţul lotului în termen de 7 zile de la semnare. Dacă refuză să-l semneze, participantul este privat de dreptul de a participa la această licitaţie.

[Pct.14 modificat prin Ordinul SFS nr.421 din 14.08.2020, în vigoare 28.08.2020]

 

15. După achitarea preţului lotului, Secretarul Comisiei de licitaţie expediază materialele conducerii SFS, care va încheia contractul de vînzare-cumpărare conform anexei nr.8 şi va expedia, în termen de 3 zile, la ARBI un exemplar al contractului şi dovada achitării.

16. SFS, în aceeaşi zi cu survenirea situaţiei de restituire/nerestituire a acontului, comunică prezintă Trezoreriei de stat ordinele de plată aferente restituirii acontului depus, sau ordinele de plată cu privite la transferarea sumelor la bugetul de stat.

[Pct.16 modificat prin Ordinul SFS nr.421 din 14.08.2020, în vigoare 28.08.2020]

 

17. Cheltuielile aferente procesului de organizare a licitaţiilor de comercializare a bunurilor infracţionale (sechestrate) vor fi suportate de către Serviciul Fiscal de Stat.

[Pct.17 modificat prin Ordinul SFS nr.421 din 14.08.2020, în vigoare 28.08.2020]

 

 

Anexa nr.1

la Regulile cu privire la organizarea procesului de

valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

MINISTERUL FINANŢELOR
AL REPUBLICII MOLDOVA
SERVICIUL FISCAL DE STAT
МИНИСТЕРСТВО ФИНАНСОВ
 РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА
ГОСУДАРСТВЕННАЯ НАЛОГОВАЯ СЛУЖБА

 

ORDIN

ПРИКАЗ

mun. Chişinău

мун. Кишинэу

 

"____" ___________ 20                                                                                            Nr. _______

 

Cu privire la crearea Comisiei de licitaţie

a bunurilor infracţionale (sechestrate)

din cadrul Serviciului Fiscal de Stat

 

În temeiul art.1323 alin.(10) din Codul fiscal, în vederea executării pct.20 din Regulamentul cu privire la evaluarea, administrarea şi valorificarea bunurilor infracţionale (sechestrate), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.684 din 11.07.2018,

ORDON:

1. Se creează Comisia de licitaţie a bunurilor infracţionale (sechestrate) din cadrul Serviciului Fiscal de Stat, pentru valorificarea bunurilor prezentate de Agenţia de Recuperare a Bunurilor Infracţionale, conform Deciziei nr.___ din ___ (se indică nr.şi data Deciziei ARBI), în următoarea componenţă:

1) Numele, prenumele, Directorul/Directorul adjunct al SFS,

2) Numele, prenumele, subdiviziunea SFS,

3) Numele, prenumele, subdiviziunea SFS,

4) Numele, prenumele, subdiviziunea SFS,

5) Numele, prenumele, subdiviziunea SFS.

2. Se desemnează Preşedinte al Comisiei de licitaţie a bunurilor infracţionale (sechestrate) dnul/dna nume, prenume, Directorul/Directorul adjunct al SFS.

3. Se desemnează Secretar al Comisiei de licitaţie a bunurilor infracţionale (sechestrate) dnul/dna nume, prenume, subdiviziunea SFS.

4. Comisia de licitaţie a bunurilor infracţionale (sechestrate) îşi va desfăşura activitatea în temeiul Regulamentului cu privire la evaluarea, administrarea şi valorificarea bunurilor infracţionale (sechestrate), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.684 din 11.07.2018 şi Ordinului Serviciului Fiscal de Stat Cu privire la organizarea procesului de valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate) nr.____ din _______.

5. Controlul asupra executării prezentului Ordin se pune în sarcina Preşedintelui Comisiei de licitaţie.

6. Prezentul Ordin intră în vigoare la data semnării.

7. Secretarul Comisiei de licitaţie a bunurilor infracţionale (sechestrate) va aduce la cunoştinţă prezentul Ordin membrilor comisiei de licitaţie.

 

Director/Director adjunct

 

nume/prenume

 

 

Anexa nr.2

la Regulile cu privire la organizarea procesului de

valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

COMUNICAT INFORMATIV

DESPRE DESFĂŞURAREA LICITAŢIEI

 

Serviciul Fiscal de Stat anunţă desfăşurarea licitaţiei publice pentru data ________ , ora _____ , în cadrul Serviciului Fiscal de Stat, pentru următoarele bunuri:

1. ____________________________________________________________________________;

(specificarea bunurilor, principalelor caracteristici tehnico-economice şi a locului aflării lor)

2. Valoarea bunurilor constituie lei;

3. Licitaţia cu strigare/cu reducere ;

4. Achitarea lotului cumpărat va fi efectuată prin virament la contul trezorerial nr.;

5. Familiarizarea cu bunurile expuse poate fi efectuată, prin depunerea unei cereri în cancelaria Serviciului Fiscal de Stat;

6. Cererea de participare va fi depusă în formatul prevăzut de Regulile cu privire la organizarea procesului de valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate) aprobate prin Ordinul SFS nr.din şi va conţine obligatoriu informaţia aferentă depunerii acontului;

7. Cererile de participare vor fi prezentate Serviciului Fiscal de Stat pînă la data de _____, ora ___.

8. Participanţii vor depune acontul în mărime de lei, ce constituie 10% din preţul iniţial de comercializare a bunurilor, la contul trezorerial nr.;

9. Pentru informaţie suplimentară poate fi contactat Secretarul Comisiei de licitaţie a bunurilor infracţionale (sechestrate) a SFS, dnul/dna _________, telefon _________, e-mail_________.

 

[Anexa nr.2 modificată prin Ordinul SFS nr.421 din 14.08.2020, în vigoare 28.08.2020]

 

 

Anexa nr.3

la Regulile cu privire la organizarea procesului de

valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

DECLARAŢIE DE IMPARŢIALITATE

 

Prin prezenta, subsemnat (ul/a)______________________________________________________,

                                             (numele, prenumele şi patronimicul)

membru al Comisiei de licitaţie a bunurilor infracţionale (sechestrate) din cadrul Serviciului Fiscal de

Stat, deţin funcţia de ____________________________________________________________________,

(funcţia deţinută)

semnez, pe propria răspundere, declaraţia de imparţialitate, prin care mă angajez să respect necondiţionat prevederile legislaţiei în domeniul valorificării bunurilor infracţionale (sechestrate) şi celei conexe în cadrul desfăşurării licitaţiei ______________________________________________________,

                                                   (procedura de valorificare)

__________________________________________, prin care, totodată, confirm că:

                      (numărul şi data)

a) nu sînt soţ/soţie, rudă sau afin, pînă la gradul al treilea inclusiv, cu una sau mai multe persoane învinuite/inculpate sau cu una sau mai multe persoane participante la licitaţie;

b) în ultimii 3 ani, nu am activat în baza contractului individual de muncă sau a altui înscris care demonstrează relaţiile de muncă cu unul dintre învinuiţi/inculpaţi sau cu unul dintre participanţii la licitaţie, ori nu am făcut parte din consiliul de administraţie sau din orice alt organ de conducere sau de administraţie al acestora;

c) nu deţin acţiuni sau cote-părţi în capitalul social subscris al învinuitului/ inculpatului sau al participanţilor la licitaţie.

 

 

Data________________________

Semnătura___________________

 

 

Anexa nr.4

la Regulile cprivire la organizarea procesului de

valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

Nr.______________

Serviciul Fiscal de Stat

 

CERERE DE PARTICIPARE

 

Participantul:

Persoană juridică:

______________________________________________________________________________

(denumirea completă, adresa juridică, IDNO)

______________________________________________________________________________

certificat de înregistrare nr.________________________ din ________________ 20_____,

în persoana reprezentantului său _______________________________________________

actele de identitate ______________________________, seria _________, numărul______,

care activează conform ______________________________________________________.

(documentele care certifică împuternicirea)

Persoană fizică cetăţean:

______________________________________________________________________________,

(numele, prenumele, domiciliul, IDNP)

 

actele de identitate ______________________________, seria _________, numărul______,

solicit participarea la licitarea lotului nr.________________________________________________:

_______________________________________________________________________________.

(denumirea completă a bunului, adresa)

 

Am luat cunoştinţă de Comunicatul informativ privind desfăşurarea licitaţiei, de documentaţia referitoare la bun/bunuri, de starea fizică a bunului/bunurilor şi accept condiţiile de desfăşurare a licitaţiei, inclusiv următoarele:

1. Am fost informat şi accept că la licitaţie poate participa doar semnatarul prezentei cereri.

2. Am fost informat şi accept că participantul care a depus cererea de participare la licitaţie va fi în drept să o retragă, adresînd o cerere în formă scrisă Serviciului Fiscal de Stat. În acest caz acontul achitat se va restitui dacă cererea a fost depusă cu cel puţin 3 zile înainte de data licitaţiei.

3. Am fost informat şi accept că acontul achitat de către câştigătorul licitaţiei va fi inclus în preţul bunului/bunurilor pentru procurarea căruia a fost declarat câştigător al licitaţiei, iar aconturile achitate de către participanţii necîştigători vor fi restituite, în termen de pînă la 3 zile lucrătoare de la data încheierii licitaţiei.

4. Am fost informat că contractul de vînzare-cumpărare a bunului adjudecat se va semna doar după achitarea deplină de către cîştigătorul licitaţiei a preţului bunului adjudecat.

5. Am fost informat şi accept că acontul nu se restituie:

- participantului acceptat să participe la licitaţie şi care nu s-a prezentat (sau a întîrziat) la licitaţie sau şi-a retras cererea de participare cu mai puţin de 3 zile înainte de data licitaţiei sau după începerea licitaţiei;

- participantului care a refuzat să semneze procesul-verbal de licitaţie;

- câştigătorului licitaţiei, care nu a achitat preţul bunului adjudecat în termen de 7 zile de la data semnării procesului-verbal al rezultatelor licitaţiei;

- câştigătorului licitaţiei care a refuzat să încheie contractul de vânzare-cumpărare.

6. În cazul în care voi fi desemnat cîştigător a bunului menţionat în cererea respectivă mă oblig să:

- să semnez procesul – verbal privind rezultatele licitaţiei;

- să achit preţul bunului licitat în termen de 7 zile de la data semnării procesului-verbal al rezultatelor licitaţiei;

- să închei (semnez) contractul de vânzare–cumpărare în termen de 10 zile lucrătoare, de la data semnării procesului verbal al licitaţiei;

- să suport cheltuielile privind încheierea contractului de vînzare cumpărare a lotului adjudecat;

- să asigur din cont propriu înregistrarea dreptului de proprietate asupra bunului în registrul corespunzător în baza contractului de vînzare/cumpărare.

7. Am fost informat despre faptul că în ziua licitaţiei, la înmânarea fişelor de participare, Secretarul comisiei înregistrează participanţii prezenţi. Înregistrarea se încheie cu 10 minute înainte de începutul procedurii de licitare. Participanţii care au întîrziat la înregistrare nu sînt admişi la licitaţie şi se consideră că nu s-au prezentat la licitaţie.

8. Am fost informat că în cazul participării la licitarea mai multor bunuri, voi achita acontul pentru fiecare dintre ele.

9. Declar pe propria răspundere că nu sunt persoană înregistrată în jurisdicţii care nu implementează standarde internaţionale de transparenţă, precum şi în jurisdicţii care sînt supuse unor sancţiuni, embargouri sau măsuri similare în privinţa persoanelor fizice şi juridice, instituite de către organizaţiile internaţionale de profil conform angajamentelor asumate de Republica Moldova.

 

Participantul _____________________________________________________________

                                       (semnătura)

Am achitat acontul în sumă de _______________ (____________________________) lei

Data ____________________

 

 

Anexa nr.5

la Regulile cu privire la organizarea procesului de

valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

BILET DE PARTICIPANT NR. ____

 

Participantul ___________________________________________________________________

                                 (numele, prenumele /denumirea completă, domiciliul /adresa juridică, IDNP/IDNO)

Certificat de înregistrare nr.____________________________________ din _________ 20____,

În persoana reprezentantului său __________________________________________________,

actele de identitate _______________________, seria _____________, numărul ____________,

care activează conform __________________________________________________________

                                      (documentele care certifică împuternicirea)

este admis ca participant la licitarea lotului nr._________________________________________:

_____________________________________________________________________________

(denumirea completă a bunului)

 

Secretarul_______________________________

                  (numele, prenumele)

 

___________________________

(semnătura)

 

 

Anexa nr.6

la Regulile cu privire la organizarea procesului de

valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

PROCES-VERBAL nr.__________

cu privire la rezultatele licitaţiei________________

                                                        (tipul licitaţiei)

 

Din___________________20___

 

1. Conform procesului-verbal cu privire la rezultatele licitaţiei nr.________________, la licitaţie a fost

adjudecat lotul nr._______________________________________________________________________

(denumirea completă a lotului)

2. Preţul iniţial al lotului____________________________________________________________.

(_______________________________________________________)____________________lei.

(suma în cifre şi litere)

3. Preţul final al lotului _____________________________________________________________

(_______________________________________________________)____________________lei.

(suma în litere şi cifre)

4. Numărul de înregistrare al ofertantului, care a câştigat licitaţia (cumpărătorului)______________.

5. Denumirea completă a cumpărătorului lotului

_______________________________________________________________________________

6. Cumpărătorul se obligă:

1) în decursul a 7 zile după semnarea prezentului proces-verbal să achite suma de

(_______________________________________________________)_____________________lei;

(cu litere şi cifre )

2) Să semneze în termen de 10 zile de la semnarea prezentului-proces verbal, după achitarea bunului adjudecat, contractul de vânzare-cumpărare perfectat de SFS.

3) Să achite toate cheltuielile aferente încheierii şi înregistrării contractului de vânzare cumpărare.

 

Preşedintele Comisiei de licitaţie

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

 

Membrii Comisiei de licitaţie:

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

 

Licitantul

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

 

Cumpărătorul/reprezentant

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

 

 

Anexa nr.7

la Regulile Cu privire la organizarea procesului de

valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

PROCES-VERBAL nr.__________

al licitaţiei nule

din _________________20__

 

1. Licitaţia desfăşurată pentru lotul __________________________________________________.

                                                            (denumirea completă a lotului)

2. Preţul iniţial al lotului____________________________________________________________

(____________________________________________________________) ______________ lei.

(suma în litere şi cifre)

3. Licitaţia se declară nulă din motivele:

_______________________________________________________________________________

 

Preşedintele Comisiei de licitaţie

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

 

Membrii Comisiei de licitaţie:

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

 

Licitantul

____________________

(semnătura)

________________________

(numele, prenumele)

 

 

Anexa nr.8

la Regulile Cu privire la organizarea procesului de

valorificare a bunurilor infracţionale (sechestrate)

 

Contract

de vînzare-cumpărare a bunurilor

 

Serviciul Fiscal de Stat, în persoana Directorului/Directorului adjunct – nume/prenume, care activează în baza Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Fiscal de Stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.395 din 05.06.2017, numit în continuare "Vânzător" pe de o parte şi persoana fizică/juridică _____________________, C/F/IDNP ___________________, adresa __________________, administrator/reprezentant ___________________, IDNP _________________, numit în continuare "Cumpărător", pe de alta parte, au încheiat prezentul contract.

 

I. Dispoziţii generale

1. Prezentul contract este încheiat în conformitate cu Regulamentul cu privire la evaluarea, administrarea şi valorificarea bunurilor infracţionale (sechestrate), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.684 din 11.07.2018 şi procesului verbal nr.____ din ____ cu privire la rezultatele licitaţiei.

2. Cumpărătorul a participat şi a câştigat licitaţia pe lotul ________________________, numit în continuare "Obiect" care a fost vîndut pentru executarea (denumirea actului emis de Agenţia de Recuperare a Bunurilor Infracţionale), nr.______ din ________.

3. Dreptul de proprietate asupra Obiectului trece la Cumpărător în conformitate cu legislaţia civilă.

 

II. Obiectul şi preţul

4. Vânzătorul vinde, iar Cumpărătorul cumpără Obiectul şi anume:

1) lotul nr.____________________________, amplasat în ______________________.

2) Preţul "Obiectului" potrivit procesului verbal al licitaţiei constituie _______ lei şi la data semnării prezentului Contract este achitat integral.

 

III. Obligaţiile şi drepturile părţilor.

5. Vânzătorul se obligă să transmită contractul Agenţiei de Recuperare a Bunurilor Infracţionale, în termen de 3 zile de la semnare, pentru asigurarea predării Obiectului Cumpărătorului, iar Cumpărătorul se obligă să-l primească.

6. Cumpărătorul nu va înainta pretenţii referitor la particularităţile Obiectului.

7. Riscurile pierderii sau deteriorării fortuite a Obiectului sânt transferate părţii care le recepţionează (Cumpărătorului) după semnarea Actului de predare-primire cu Agenţia de Recuperare a Bunurilor Infracţionale.

 

IV. Rezilierea contractului

8. Vânzătorul şi Cumpărătorul pot declara rezilierea contractului în cazul cînd nu sînt executate clauzele lui şi cînd o parte nu execută obligaţiile contractuale sau declară, că refuza a le executa în termenul suplimentar acordat de cealaltă parte.

 

V. Dispoziţii finale

9. Cheltuielile legate de legalizarea notarială şi înregistrarea prezentului contract le suportă Cumpărătorul.

10. Litigiile care apar în procesul încheierii sau executării contractului se soluţionează pe cale amiabilă de părţi, iar în cazul cînd nu se ajunge la o înţelegere comună se examinează de instanţa de judecată competentă în condiţiile legislaţiei Republicii Moldova.

11. Prezentul contract este întocmit în patru exemplare: Primul exemplar se păstrează la Vânzător, al doilea se înmânează Cumpărătorului, al treilea la biroul Notarial şi al patrulea se remite Agenţiei de Recuperare a Bunurilor Infracţionale.

 

Adresele juridice şi semnăturile Părţilor

 

Vânzător: Cumpărător:
Serviciul Fiscal de Stat Denumire/Nume/Prenume

MD – 2005, mun. Chişinău

Str. Constantin Tănase, nr.9

Tel. 022 82-33-53

Cod fiscal 1006601001182

Adresa juridică/domiciliul

Date de contact

IDNO/IDNP

 

Director/Director adjunct al SFS

Nume/prenume

_________________________                    L.Ş.

(semnătură)

 

 

 

_____________________           L.Ş.

(semnătură)

 

 

 

Ordin SFS nr.58 din 14.02.2019.pdf
news-events