Ordin SFS nr. 0, din 01.01.2011
Publicitatea exterioară se realizează prin sisteme de comunicare vizuală ce includ afişe, panouri, standuri, instalaţii şi construcţii (situate separat sau pe pereţii şi acoperişurile clădirilor), firme tridimensionale, firme luminoase, tablouri suspendate electromecanice şi electronice, alte mijloace tehnice (art. 16 alin. 1 al Legii cu privire la publicitate nr. 1227-XIII din 27.06.1997)
Obiectivele de publicitate exterioară reprezintă nişte sisteme de comunicare vizuală sub formă de afişe, panouri, standuri, instalaţii şi construcţii (situate separat sau pe pereţii şi pe acoperişurile clădirilor), firme tridimensionale, firme luminoase, tablouri suspendate electromecanice şi electronice, alte mijloace tehnice publicitare amplasate în zona de protecţie a drumurilor din afara perimetrului localităţilor, inclusiv pe terenuri proprietate a subiectului impunerii (art. 358 al Codului fiscal).
Data adăugării răspunsului - 20.08.2011Da, pentru a putea amplasa obiective de publicitate exterioară în zona de protecţie a drumurilor din afara perimetrului localităţilor, este necesară deţinerea autorizaţiei (art. 357 al Codului fiscal).
Data adăugării răspunsului - 20.08.2011 Autorizaţiile pentru amplasarea obiectivelor de publicitate exterioară în zona de protecţie a drumurilor din afara perimetrului localităţilor se eliberează de către organul abilitat al administraţiei publice centrale (art. 361 al Codului fiscal).
[modificare în Baza generalizată a practicii fiscale în temeiul în temeiul modificării art. 361 din Codul fiscal prin Legea cu privire la modificarea şi completarea unor acte legislative nr. 281 din 16.12.2016 (publicată în Monitorul Oficial, 2016, nr. 472-477/ 947, în vigoare din 01.01.2017)]
Ordin SFS nr. 0, din 01.01.2011
Autorizaţiile pentru amplasarea obiectivelor de publicitate exterioară în zona de protecţie a drumurilor din afara perimetrului localităţilor se eliberează de către organul de resort (art. 361 al Codului fiscal).