În conformitate cu art. 288 pct. 8) din Codul fiscal, dispozitiv publicitar reprezintă sistem de comunicare vizuală pentru plasarea publicității exterioare, cum ar fi afișele, panourile, standurile, instalațiile și construcțiile (situate separat sau suspendate de pereții și de acoperișurile clădirilor), firmele tridimensionale, firmele luminoase, tablourile electromecanice și electronice suspendate, alte mijloace tehnice.
Data adăugării răspunsului - 20.06.2017Ce se subînţelege prin dispozitiv publicitar fix?
Dispozitivul publicitar fix este parte a mobilierului urban, reprezentând o construcţie fixă, edificată în spaţii publice, care serveşte drept suport pentru imaginea publicitară în publicitatea exterioară (art. 3 Legea nr. 62/2022 ”Cu privire la publicitate”).
Ce se subînţelege prin dispozitiv publicitar mobil?
Dispozitivul publicitar mobil constituie elementele de decor mobil, uşor demontabile, amplasate în spaţii publice, destinate publicităţii interioare sau publicităţii exterioare, după caz (art. 3 Legea nr. 62/2022 ”Cu privire la publicitate”).
Data adăugării răspunsului - 27.03.2024Ce se subînţelege prin firmă?
Ce se subînţelege prin publicitatea pe vehicule?
În ce cazuri este necesară deţinerea autorizaţiei de amplasare a publicităţii exterioare, eliberată de autoritatea administraţiei publice locale?