Cota taxei de plasare (amplasare) a publicității (reclamei) se stabileşte de către autorităţile administraţiei publice locale conform locului amplasării obiectului impunerii – în procente din venitul din vânzări ale serviciilor de plasare şi/sau difuzare a publicității prin intermediul mijloacelor cinematografice, video, prin reţelele telefonice, telegrafice, telex, prin dispozitivele difuzorului de publicitate exterioară, prin alte mijloace (cu excepţia TV, internetului, radioului, presei periodice, tipăriturilor).
[modificare în Baza generalizată a practicii fiscale în temeiul modificării lit. c) col. 2 din anexa la titlul VII din Codul fiscal, prin Legea pentru modificarea unor acte normative (ce vizează politica bugetar-fiscală și vamală) nr. 214 din 31.07.2024 (publicată în Monitorul Oficial, 2024, nr. 355-357, în vigoare 15.08.2024)]
Care este cota taxei de amplasare a publicităţii prin intermediul mijloacelor cinematografice, rețelelor telefonice, telegrafice, telex, mijloacele de transport, alte mijloace?
Cota taxei de amplasare a publicităţii prin intermediul mijloacelor cinematografice, reţelelor telefonice, telegrafice, telex, mijloacele de transport, alte mijloace constituie % din venitul din vînzări ale serviciilor de plasare şi/sau difuzare a anunţurilor publicitare. (Anexa la Titlul VII al Codului fiscal).
Care este cota concretă a taxei de amplasare a publicităţii prin intermediul mijloacelor cinematografice,reţelelor telefonice, telegrafice, telex, mijloacele de transport, alte mijloace?
Cota concretă a taxei de amplasare a publicităţii prin intermediul mijloacelor cinematografice, reţelelor telefonice, telegrafice, telex, mijloacele de transport, alte mijloace constituie % din venitul din vânzări ale serviciilor de plasare şi/sau difuzare a anunțurilor publicitare prin intermediul serviciilor cinematografice, video, prin rețelele telefonice, telegrafice, telex, prin mijloacele de transport, prin alte mijloace (cu excepţia TV, internetului, radioului, presei periodice, tipăriturilor), cu excepţia amplasării publicităţii exterioare (lit. c) din anexa la Titlul VII al Codului fiscal).
[Modificările operate în temeiul aprobării Legii nr. 257 din 16.12.2020 Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 353-357 din 22.12.2019, în vigoare 01.01.2021]
Ordin SFS nr. 115, din 25.03.2024
Cota taxei de plasare (amplasare) a publicității (reclamei) se stabileşte de către autorităţile administraţiei publice locale conform locului amplasării obiectului impunerii – în procente din venitul din vânzări ale serviciilor de plasare şi/sau difuzare a anunţurilor publicitare prin intermediul serviciilor cinematografice, video, prin reţelele telefonice, telegrafice, telex, prin dispozitivele difuzorului de publicitate exterioară, prin alte mijloace (cu excepţia TV, internetului, radioului, presei periodice, tipăriturilor).
[modificare în Baza generalizată a practicii fiscale în temeiul modificării art.291 alin.(1) lit. c) din Codul fiscal prin Legea pentru modificarea unor acte normative (ce vizează politica bugetar-fiscală) nr. 212 din 20.07.2023, în vigoare din 01.01.2024]
.
Data adăugării răspunsului - 17.08.2017Cine stabileşte cota taxei de amplasare a publicităţii?
Cota taxei locale se stabileşte de către autoritatea administraţiei publice locale în funcţie de caracteristicile obiectului impunerii (art. 292 alin. (2) Codul fiscal).
Cine stabileşte cota concretă a taxei de amplasare a publicităţii?
Potrivit art. 292 alin. (2) din Codul Fiscal, cota concretă a taxei de amplasare a publicităţii prin intermediul mijloacelor cinematografice, rețelelor telefonice, telegrafice, telex, mijloacele de transport, alte mijloace se stabileşte de către autoritatea administraţiei publice locale în funcţie de caracteristicile obiectelor impunerii.
[Modificările operate în temeiul aprobării Legii nr. 257 din 16.12.2020 Monitorul Oficial al R. Moldova nr. 353-357 din 22.12.2019, în vigoare 01.01.2021]