Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
Birouri de autodeservire a contribuabililor
04/03/2013
Ca rezultat al lărgirii spectrului de servicii gratuite prestate contribuabililor şi asigurării unui nivel înalt al conformării benevole, în cadrul Serviciul Fiscal de Stat s-a decis crearea Birourilor de autodeservire a contribuabililor. Începînd cu 15 martie 2013, în cadrul fiecărui IFS teritorial (Direcţiile Administrare Fiscală pe mun. Chişinău) vor fi create Birouri de autodeservire a contribuabililor, atît pentru persoanele fizice, cît şi persoanele juridice. Misiunea principală al acestora este oferirea unor condiţii de maximă comoditate pentru prezentarea obligatorie de către subiecţii înregistraţi în calitate de plătitori TVA, a dărilor de seamă fiscale prin utilizarea metodelor automatizate de raportare electronică (art.187 alin.(21) din Codul fiscal). Birourile de autodeservire a contribuabililor vor fi dotate cu aparate telefonice, ce vor avea posibilitatea apelării Direcţiei asistenţa contribuabililor din cadrul IFPS (0-8000-1525) şi a Secţiei de asistenţă a clienţilor din cadrul Î.S. „Fiscservinform” (82-22-22); calculatoare – cu posibilitatea accesării prin Internet a paginilor www.fisc.md şi servicii.fisc.md, asigurate cu acces la baza normativă „Moldlex”; panouri pentru informaţii şi materiale instructive; imprimante. Iar pentru asigurarea unei funcţionalităţi eficiente a birourilor, în fiecare oficiu vor fi prezenţi cîte 2 inspectori calificaţi din cadrul Direcţiei administrare fiscală, ce vor acorda consultaţii cu referire la: utilizarea serviciilor electronice destinate contribuabililor; completarea şi transmiterea dărilor de seamă cu utilizarea metodelor automatizate de raportare. De menţionat, toate serviciile oferite în cadrul Birourilor de autodeservire a contribuabililor vor fi gratuite! sup { vertical-align: baseline; position: relative; top: -0.4em; } Foto: diapazon.kz
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent