Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
Comunicare eficientă cu contribuabilii la IFS Călărași
29/12/2015
Este cunoscut faptul că, în mod esenţial, eficienţa activităţii desfăşurate de administraţia fiscală este în strânsă dependenţă de modul în care contribuabilii percep, la nivel de teritoriu, activitățile fiscului şi de înţelegerea utilităţii, pentru societate, a rezultatelor acţiunilor noastre. De activitatea şi rezultatele obţinute de fisc depinde în mare măsură poziția bugetară a raionului, dar și starea mediului de afaceri (cât de bine asigurăm egalitatea contribuabililor în fața legislației fiscale și, în consecinta, o concurență corectă). Lărgirea spectrului serviciilor prestate, concomitent cu îmbunătățirea calității lor, relevă preocuparea IFS Călărași pentru modul în care administraţia fiscală trebuie să se facă cunoscută, pentru atitudinea contribuabililor faţă de instituţie. În legătură cu modificările de ordin fiscal și normativ, în vigoare de la 1 ianuarie 2016, pe parcursul lunii decembrie curent, IFS Călărași a organizat șase seminare de informare a contribuabililor, la care s-au discutat mai multe subiecte importante: - Modul de achitare a impozitelor, taxelor și altor plăți la buget prin sistemul trezorerial al Ministerului Finanțelor în anul 2016 (ordinul nr.180). Trecerea la utilizarea conturilor IBAN; - Comanda on-line a diapazonului de serie si numere a formularelor tipizate cu regim special prin utilizarea SIA “Comadnda on-line”; - Depunerea cererilor de înregistrare sau anulare a subdiviziunilor, cererilor privind înregistrarea ca plătitor al TVA prin SIA “e-Cerere”; - Abonarea la SIA “Diseminare mesaje”; - Utilizarea SIA “Contul curent”; - Utilizarea SIA “e-Facură”. În cadrul seminarelor au fost demonstrate exemple practice de utilizare a serviciilor electronice fiscale - SIA “Comanda on-line”, SIA “e-Cerere”, SIA “Diseminarea mesajelor”, SIA “Contul curent” și SIA “e-Factură”. La seminare au participat 163 de reprezentanți ai contribuabililor interesați de tematică, care au apreciat pozitiv profesionalismul funcționarilor fiscali și modul de organizare a seminarelor. Galeria foto a noutății: Foto: www.fisc.md
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent