Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
COMUNICAT informativ cu privire la modificările și completările Hotărîrii Guvernului nr.101 din 5 februarie 2013
09/02/2016
Inspectoratul Fiscal Principal de Stat aduce spre cunoștință că la 18 ianuarie 2016, prin Hotărîrea Guvernului nr.4 din au fost aprobate modificările şi completările la Hotărîrea Guvernului nr.101 din 5 februarie 2013 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr.13-19/16 din 22.01.2016). Prin hotărîrea nominalizată au fost aprobate modificările și completările la formularele–tip Forma 1-DTA-13, Forma 2-DTA-13, Forma 3-DTA-13 ce țin de atestarea rezidenței și a impozitului pe venit achitat de către nerezidenți în Republica Moldova. De asemenea a fost aprobat un nou formular-tip Forma (CCR-15) „Cerere privind solicitarea Certificatului de rezidență”, conform căruia contribuabilii urmează să solicite certificatul de rezidență, în temeiul convențiilor (acordurilor) pentru evitarea dublei impuneri încheiate între Republica Moldova și alte state. Prevederile Hotărîrii nominalizate întră în vigoare de la data publicării în Monitorul Oficial al Republicii Moldova (de la 22 ianuarie 2016).Foto: www.fisc.md
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent