Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
IFS Edineț îi conformează pe deținătorii de patente
09/09/2014
În perioada 01– 05 septembrie 2014, IFS Edineț a desfăşurat mai multe activităţi specifice genului de activitate. Astfel, În scopul popularizării prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 294 din 17.03.1998 cu modificările operate prin HG nr.461 din 16.06.2014, a fost publicat în presa locală un articol despre implementarea Sistemului informaţional automatizat de creare şi circulaţie a facturilor şi facturilor fiscale electronice „e-Factura”. Întru realizarea conformă a Planului de instruire internă la locul de muncă a colaboratorilor fiscali a fost organizat un seminar de instruire internă cu colaboratorii fiscali la tema: „Administrarea TVA. Modalitatea de înregistrare şi lichidare a plătitorilor TVA.” În cadrul seminarului de asemenea au fost abordate şi aşa teme ca ”Regulamentul cu privire la sistemul informaţional automatizat de creare şi circulaţie a facturilor şi facturilor fiscale alectronice „e-Factura”, aprobat prin ordinul IFPS nr. 562 din 04 04 2014; Modificările şi completările operate la HG nr .474 din 28.04.1998 „Cu privire la aplicarea maşinilor de casă şi control cu memorie fiscală pentu efectuarea decontărilor în numerar”; ciculare noi emise de către IFPS”. În aceeași perioadă, în baza solicitării calităţii de plătitor al TVA a fost efectuată o vizită fiscală la un agent economic care activează în domeniul prelucrării lemnului şi fabricarea ambalajului, în cadrul căreia conducătorului i s-a înmânat scrisoare de conformare. În această perioadă au mai fost expediate 13 avizuri–înştiinţări deţinătorilor de patentă cu termen de valabilitate expirat, privind conformarea la cadrul legal a activităţii de comerţ în pieţe.Foto: www.fisc.md
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent