Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
IFS Florești informează contribuabilii despre modificările actelor normative
22/12/2015
A aduce la cunoștință modificările în actele legislative și normative din domeniul fiscal, ce prezintă interes pentru contribuabili, este unul din elementele ce stau la baza calculării corecte și achitării în termen a obligațiilor la bugetul public național. În acest sens, în perioada 30.11.2015-21.12.2015, Inspectoratul Fiscal de Stat Florești a întreprins mai multe acțiuni de informare a agenților economici. În această perioadă au fost organizate două seminare ramurale cu agenții economici din domeniile comerțului și agriculturii, precum și un seminar general de instruire, la care au fost abordate mai multe subiecte: - particularitățile achitării obligațiilor fiscale în luna decembrie 2015, în legătură cu încheierea anului bugetar; - achitarea impozitului pe venit din activitatea de întreprinzător în rate, în conformitate cu prevederile art.84 din Codul fiscal; - implementarea codurilor IBAN și utilizarea lor pentru transferurile bugetare începând cu 01 ianuarie 2016, tipurile de structuri ale codului IBAN; - privind simplificarea procedurii de acordare a dreptului la tipărirea de sine stătător al facturilor fiscale pentru subiecții utilizatori de servicii fiscale electronice; - privind modul de utilizare a serviciului electronic „e-Cerere”. De asemenea, în publicația periodică „Actualități Floreștene”, pe data de 04.12.2015, a fost publicat articolul „Serviciile electronice – imperativ contemporan”, prin care se promovează avantajele serviciilor acordate, și, pe 18 decembrie curent, un alt articol, despre achitarea obligațiunilor fiscale în luna decembrie. Cu scopul informării contribuabililor, până pe 28 decembrie curent, la un post de televiziune local va fi mediatizat avizul privind achitarea obligațiilor fiscale în luna decembrie. Galeria foto a noutatii: Foto: www.fisc.md
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent