Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
IFS Florești: Seminare de instruire a agenților economici și a specialiștilor din primării
25/01/2016
În perioada 15-22 ianuarie curent, de către Inspectoratul Fiscal de Stat Florești au fost desfășurate două seminare, cu participarea reprezentanților contribuabililor din teritoriu și specialiștii din primării. Astfel, în cadrul primului seminarul auditoriul a fost familiarizat cu particularitățile reținerii impozitului pe venit din salariu și din alte plăți efectuate de către patron în folosul angajatului, precum și din plățile achitate în folosul persoanelor fizice care nu practică activitate de întreprinzător pentru serviciile prestate și/sau efectuarea de lucrări. Pe parcursul seminarului, cei prezenți la întrevedere au făcut cunoştinţă și cu particularitățile completării Notei de informare (forma IALS 14) şi a Notei de informare (forma INR 14), fiind avizați despre expirarea, la 25 ianuarie 2016, a termenului de prezentare a dărilor de seamă fiscale menţionate. Agenda ședinței de instruire a cuprins și subiecte ce țin de promovarea celor mai actuale servicii electronice. Participanții la seminar au fost informați despre modalitatea de primire a seriei și diapazonului de numere pentru imprimarea formularelor tipizate de sine stătător. În cadrul seminarului cu perceptorii fiscali, formatorii i-au informat despre Ordinul IFPS nr. 1108, din 7 decembrie 2015, “Cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de stingere prin scădere și luare la evidență specială a obligației fiscale” și Ordinul nr. 180, din 12 octombrie 2015, „Cu privire la modul de achitare și evidență a plăților la bugetul public național prin sistemul trezorerial al Ministerului Finanțelor în anul 2016”. S-a menționat situația ce ține de colectarea impozitelor în cele 40 de primării ale raionului pe parcursul anului 2015, fiind menționate primăriile care nu dispun de restanță, cele care au micșorat restanța pe parcursul anului și, trei, cele care au admis creșterea restanței.Foto: www.gettyimages.ca
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent