Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
IFS Hâncești oferă asistență contribuabililor nou-înregistrați
05/08/2015
Inspectoratul Fiscal de Stat pe raionul Hâncești a desfăşurat, la data de 31.07.2015, o instruire a agenţilor economici nou-înregistraţi. La această instruire s-a studiat „Ghidul asistenţă în lansarea afacerii”. Contribuabilii nou-înregistraţi au fost familiarizaţi cu toate aspectele încluse în ghid, privind iniţierea şi gestionarea afacerii, reglementarea raporturilor de muncă, aspecte ce țin de evidența contabilă, regimul fiscal şi plăţile obligatorii. Specialistul principal pe metodologia evidenței contabile din cadrul Direcţiei financiare Hâncești, cât şi inspectorii fiscali care administrează impozitele, au adus la cunoştinţa entităţilor înregistrate recent informaţia prevăzută de planul desfăşurării seminarului, cu diseminarea particularităților pentru fiecare forma organizatorico-juridică înregistrată. Totodată, au fost înmânat un set de formulare a dărilor de seamă, care urmează să fie prezentate de fiecare entitate, cu indicarea termenului de prezentare. Pe final, contribuabililor instruiți li s-au înmânat “Certificatele de atestare a instruirii antreprenorului”. În același timp, agenţii economici ce au participat la seminarul au completat chestionarele de satisfacție, indicând gradul de satisfacție la nivel de 90%. Totodată, Secția urmărirea plăților a desfăşurat un seminar cu participarea perceptorilor fiscali din cadrul primăriilor, la care a fost abordată tema verificării plenitudinii impozitării integrale a bunurilor imobiliare înregistrate în teritoriul administrat, cât şi asigurarea achitării impozitelor calculate în termenul stabilit de Titlul VI a Codului Fiscal.Foto: pcqasistentimedicali.ro
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent