Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
IFS Șoldănești acordă atenție la executarea sarcinii încasărilor la buget și micșorarea arieratelor
31/07/2015
Pentru executarea sarcinii încasărilor la buget și micșorarea arieratelor și îndeplinirea obiectivelor conform planului de activitate, IFS Șoldănești depune eforturi susținute întru convingerea contribuabililor de a-și îndeplini obligațiile fiscale integral în termenele stabilite. Analiza zilnică a încasărilor, discuțiile cu potențialii plătitori, examinarea rapoartelor cu privire la restanțe și întreprinderea de măsuri de executare silită, pregătirea și transmiterea spre executare executorilor judecătorești a sumelor calculate adăugător în rezultatul controalelor fiscale direct fără examinarea în instanța de judecată, corectarea erorilor achitărilor incorecte a plăților la buget inclusiv la contul 999 și la agenții economici lichidați, în paralel cu măsurile de conformare benevolă, deservire, instruire și acordare a ajutorului practic sunt acțiunile întreprinse de IFS Șoldănești în ultima decadă a lunii iulie. La 28 iulie conducerea IFS Șoldănești a participat la prima ședință de lucru cu primarii din teritoriu, organizată de Consiliului raional la care au fost aduse la cunoștință noilor aleși locali problemele și necesitatea conlucrării pentru îndeplinirea planului comun de activitate al IFS și APL, precum și obligațiunile primăriilor vis-a-vis de autorizarea tuturor contribuabililor ce activează, inclusiv piețe, panourile publicitare și prezentarea informației despre autorizațiile eliberate trimestrial IFS. În scopul conformării agenților economici din domeniul alimentației publice de către Direcția control fiscal au fost efectuate 6 verificări faptice. În rezultatul verificărilor a fost monitorizată angajarea legală a personalului, costul ceremoniilor, dispunerea de autorizații, precum și contabilizarea tuturor veniturilor obținute. Verificările vor avea loc și în continuare după ce, în baza datelor obținute, vor fi luate măsurile de rigoare.Foto: radioiasi.ro
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent