Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
IFS Telenești atenționează contribuabilii asupra achitării salariului în plic
05/12/2014
În perioada 03-28 noiembrie 2014, colaboratori IFS pe raionul Telenești au desfăşurat mai multe acţiuni privind conformarea benevolă a contribuabililor și lichidarea restanțelor la buget. Au fost desfășurate trei seminare consultative, cu reprezentanții contribuabililor din toate ramurile din teritoriu, la care s-au discutat mai multe subiecte. Astfel, a fost abordat subiectul utilizării serviciilor electronice fiscale în procesul de raportare fiscală ”Regulamentul cu privire la reținerea impozitului pe venit din salariu și din alte surse efectuate de către patron în folosul angajatului, aprobat prin H G nr. 697 din 22.08.2014; Înregistrarea ca subiect al impunerii cu TVA”. De asemenea, s-a mai discutat despre înregistrarea facturilor fiscale în RGEFF, calcularea și achitarea impozitului pe venit din activitatea operațională, conformarea benevola a contribuabililor prin utilizarea tehnologiilor informaționale - E- Declarație, E- Factura și Declarația rapidă. De asemenea, în perioada de referință s-a desfăşurat un seminar de instruire cu agenţii nou-înregistrați, care au fost familiarizați cu drepturile și obligațiile contribuabilului; termenele de prezentare a dărilor de seamă și achitarea impozitelor; ținerea evidentei contabile; modalitatea de înregistrare a subdiviziunilor; aplicarea mașinilor de casă și control; achitarea salariului în plic; completări în baza generalizată a practicii fiscale; calendarul contribuabilului; consecințele nerespectării legislaţiei fiscale. La sfârșitul cursului de instruire, participanților le-au fost înmânate certificate de atestare. Plus de aceste activități, în perioada menționată s-au efectuat două vizite fiscale la doi agenţi economici, cu privire la înregistrarea acestora ca subiecți ai impunerii TVA. De asemenea, s-au mai desfășurat trei şedinţe de lucru cu delegații agenţilor economici și persoanele fizice-cetăţeni restanțieri, la care s-a analizat suma restanțelor la BPN și măsurile întreprinse cu privire la stingerea lor.Foto: mediafax.ro
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent