Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
IFS Ungheni acordă servicii de consultanță în cadrul BCIS
01/12/2014
Inspectoratul Fiscal de Stat pe raionul Ungheni participă de curând la o acțiune destul de valoroasă. Recent, din inițiativa președintelui raionului Ungheni, și-a început activitatea Biroul Comun de Informații și Servicii (BCIS) în cadrul Programului „Abilitarea economică a femeilor”, implementat de UN Women (Entitatea Națiunilor Unite pentru Egalitate de Gen și Abilitatea Femeilor), în parteneriat cu Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei și Ministerul Economiei. Programul este susținut financiar de Guvernul Suediei. În cadrul Biroului Comun de Informații și Servicii IFS pe raionul Ungheni acordă servicii de consultanță cu privire la înregistrarea și desfășurarea activității de antreprenoriat, impozite, taxe – cotele și termenele de achitare a acestora; popularizarea legislației fiscale; drepturile și obligațiunile contribuabilului; tipuri de sancțiuni fiscale și contravenționale; facilități fiscale etc. Pe 28 noiembrie curent, s-a desfășurat „Atelierul de lucru cu participarea reprezentanților Secțiilor/Direcțiilor Economice și Atragere a Investițiilor și Inspectoratelor Fiscale de Stat (teritoriale) din cadrul raioanelor cu BCIS funcționale și reprezentanților autorităților publice centrale de specialitate, din domeniul antreprenoriat și dezvoltarea afacerilor”. IFS pe raionul Ungheni a fost reprezentat de către șefa Direcției Administrare Fiscală. Atelierul de lucru s-a desfășurat cu scopul revizuirii Ghidului serviciilor prestate la nivel local. Au fost abordate teme ca: revizuirea informațiilor conținute în Ghidul serviciilor prestate la nivel local; identificarea problemelor cu privire la activitatea reprezentanților Secțiilor/Direcțiilor Economie și Atragerea Investițiilor și Inspectoratelor Fiscale de Stat în cadrul BCIS; a fost prezentat Sistemul Informațional Automatizat al BCIS. Serviciul Fiscal de Stat pledează pentru respectarea legislației fiscale de către contribuabili în mod benevol și fără a fi siliți de către autoritățile competente, scop ce depinde de atitudinea responsabilă a funcționarilor fiscali față de obligațiunile de serviciu, exprimată prin profesionalism și transparență. Foto: criuleni.md
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent