Serviciul Fiscal de Stat informează că se înregistrează o latență a sistemului informațional automatizat „e-Factura” ceea ce provoacă dificultăți temporare în procesul de utilizare a acestuia.
Deficiențele sunt minore și ar putea fi legate de vizualizarea facturilor fiscale, imprimarea facturilor fiscale ș.a.
În acest caz vă recomandăm:
- Efectuarea unui Refresh/ Reîncărcarea paginii
- Verificarea și curățarea cache-ului și a cookie-urilor:
Pentru Google Chrome:
- Deschide Chrome.
- Dă clic pe meniul din dreapta sus (cele trei puncte verticale).
- Selectează "Setări" (Settings).
- Derulează în jos și alege "Confidențialitate și securitate" (Privacy and security).
- Selectează "Șterge datele de navigare" (Clear browsing data).
- În fereastra care apare:
- Alege intervalul de timp (ex.: ultimele 24 de ore, ultima săptămână sau tot timpul).
- Bifează opțiunile "Cookie-uri și alte date despre site-uri" și "Imagini și fișiere în cache".
- Apasă "Șterge datele" (Clear data).
Pentru Mozilla Firefox:
-
Deschide Firefox.
-
Apasă pe meniul hamburger (cele trei linii orizontale din dreapta sus).
-
Selectează "Setări" (Settings).
-
Mergi la secțiunea "Confidențialitate și securitate" (Privacy & Security).
-
În categoria "Cookies și date ale site-urilor", dă clic pe "Șterge datele" (Clear Data).
-
Bifează "Cookies și date ale site-urilor" și "Conținut web în cache".
-
Apasă "Șterge" (Clear).