Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
Instruirea perceptorilor fiscali la IFS Anenii Noi
15/09/2015
Pe 10 septembrie curent a avut loc o ședință de lucru cu perceptorii fiscali din cadrul Serviciilor de colectare a impozitelor și taxelor locale din primăriile raionului Anenii Noi. În cadrul ședinței au fost discutate următoarele subiecte: totalizarea rezultatelor privind încasarea impozitelor și taxelor locale, administrate de perceptorii fiscali din cadrul primăriilor la situația din 31.08.2015; mărimea restanțelor pe impozite și taxe care sunt calculate de perceptorii fiscali, cu analiza situației pe fiecare primărie în parte și măsurile necesar a fi întreprinse pentru reducerea ei; modalitățile de executare silită a obligațiilor fiscale față de persoanele fizice-cetățeni restanțieri, care urmează a fi întreprinse în comun cu organul fiscal; particularitățile executării silite a obligației fiscale prin intermediul procedurii în ordonanță; procedura și metodologia de încasare a restanțelor la buget prin ordonanța judecătorească. Perceptorii fiscali au fost instruiți în privința mobilizării și implicării în procesul urmăririi restanțelor, în special în partea ce ține de solicitarea emiterii ordonanțelor judecătorești. De asemenea, perceptorii fiscali au fost familiarizați cu modificările de ultima oră operate în legislația fiscală, a fost abordată problema responsabilității față de activitatea pe care o desfășoară, accentul fiind pus pe întreprinderea acțiunilor de reducere a restanțelor față de bugetul public național. Așijderea, s-a discutat despre metodele de conformare benevolă a contribuabililor, despre problemele ce apar la perfectarea contractelor de arendă, precum și la încasarea impozitelor pe proprietate etc. La ședință au participat reprezentanți ai Casei Teritoriale de Asigurări Sociale, care au informat perceptorii despre modalitatea de stingerea restanțelor la contribuțiile de asigurări sociale de stat obligatorii pentru anii 2007-2008, percepute de la persoanele fizice proprietari sau arendași de terenuri agricole care prelucrează terenul în mod individual.Foto: centruldeinformatica.ro
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent