Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale. Care va avea următoarele compartimente:
Informații privind impozitul pe venit;
Informații privind taxa pe valoare adăugată și accize;
Informații privind impozite, taxe locale și patenta de întreprinzător;
Alte întrebări.
Butonul 2 - Asistența Tehnică
Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale
Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali
Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Noutăţi
Pledoarie pentru eficientizarea activității… în sectoarele de administrare fiscală încredințate
29/04/2015
IFS pe raionul Strășeni a decis să-și eficientizeze activitatea. În acest sens a fost emis Ordinul șefului IFS pe r. Strășeni „Cu privire la organizarea activității funcționarilor fiscali în sectoarele de administrare fiscală”. Ordinul stabilește responsabilitățile șefilor de direcții, secții, inspectori fiscali și indică de asemenea sectoarele întărite pentru fiecare inspector. Primele rezultate ale activității angajaților în sectoare de administrare fiscală ce au fost formate în urma implementării proiectului – pilot au fost discutate în cadrul ședinței de lucru la nivelul conducerii IFS. Șeful Direcției Administrare Fiscală a monitorizat activitățile inspectorilor fiscali în sectoarele repartizate și corespunzător a sistematizat informația și a prezentat-o. Drept rezultat al deplasărilor în sectoare, au fost înmânate 76 scrisori de conformare, inclusiv la 16 agenți economici și la 60 persoane fizice care practică activitate economică. În perioada 01-25 aprilie curent s-au conformat la prevederile legislației fiscale 12 persoane fizice, apelând la IFS pe raionul Strășeni pentru a le fi eliberate patente de întreprinzător. Au fost luate în dezbatere rapoarte succinte ale inspectorilor fiscali din Direcția administrare fiscală și de asemenea problemele cu care se confruntă aceștia la etapa inițială a Proiectului. O totalizare a activității angajaților fiscali în sectoarele încredințate a făcut șeful IFS Strășeni care a atras atenția asupra executării întocmai a prevederilor Regulamentului cu privire la organizarea activității funcționarului fiscal în sectorul de administrare fiscală, propunând soluții de depășire a problemelor ce apar în timpul activității inspectorilor în sectoare. Foto: frompo.com
Noutăți asemănătoare
27/01/2021
9411 contracte de locațiune au fost înregistrate la Serviciul Fiscal de Stat în nouă luni ale anului curent