34.1.17
Cum se reflectă plățile efectuate la contul deschis la un operator al unui sistem de plăți online (de exemplu PayPal)?34.1.9
Cum poate fi înregistrată întreprinderea în calitate de centru de asistență tehnică pentru mașinile de casă și control /imprimantele fiscale?34.1.11
Ce reprezintă tichetele de masă și cum acestea se utilizează în decontările în numerar?34.1.6
Ce documente primare reglementează operațiunile de casă și care este răspunderea întreprinderii pentru nerespectarea disciplinei de casă?34.1.5
Ce acte reglementează efectuarea operațiunilor de casă?34.1.15
Când mașina de casă și de control/imprimanta fiscală se consideră sigilată?34.1.4
După scanarea codului produsului (codul de bare) s-a introdus greşit cantitatea produsului şi în rezultat ([cantitate]*[preţ unitar]) s-a emis un bon de casă eronat. Cum poate fi corectată eroarea?34.1.16
Are dreptul agentul economic să refuze utilizarea terminalului de plată fără numerar instalat anterior, dacă veniturile din vânzări la subdiviziune sunt mai mici de 500 000 de lei, în anul curent?34.2.2
Cum se face fiscalizarea echipamentelor de casă și de control?34.1.24
Are contribuabilul obligația de a păstra mașina de casă și de control/imprimanta fiscală (MCC/IF) după radierea din evidență a acesteia?
34.1.25
Au obligația utilizatorii ECC de a ține registrele
MCC/IF pentru ECC conectate la SIA „Monitorizarea electronică a vânzărilor?
34.1.26
Au obligația utilizatorii ECC de a păstra
rapoartele de închidere zilnică (Raport Z) emise de ECC conectate la SIA
„Monitorizarea electronică a vânzărilor?
În conformitate cu pct. 7 sbp. 6) din Regulamentul cu privire la exploatarea echipamentelor de casă și de control pentru efectuarea decontărilor în numerar și/sau prin alt instrument de plată, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 141/2019, utilizatorii mașinilor de casă și de control/imprimantelor fiscale sunt obligați să asigure păstrarea rapoartelor de închidere zilnică (lipite în Registrul MCC/IF) – nu mai puțin de 4 ani de la momentul emiterii acestora.
34.1.27
În ce cazuri se eliberează bonul de casă/documentul
fiscal în format electronic?
Bonul de casă/documentul fiscal în format electronic se aplică în toate cazurile când comercianții utilizează echipamentele de casă și de control de tip sisteme informatice cu sau fără dispozitive electronice destinate pentru înregistrarea operațiunilor de casă, care asigură transmiterea electronică a acestuia la numărul de telefon sau adresa electronică în cazul prezentării, până la momentul achitării de către plătitor, a datelor privind numărul de telefon sau adresa electronică.
34.1.28
Care sunt circumstanțele de reperfectare a
Certificatului de înregistrare în calitate de centru de asistență tehnică
pentru mașinile de casă și control /imprimantele fiscale?