Înregistrarea/reînregistrarea/radierea din evidență a ECC pe perioada stării de urgență se efectuează conform modului stabilit în Regulamentul cu privire la modul de evidență și sigilare a echipamentelor de casă și de control.
Modul de expediere la/primire de la reparație a mașinilor de casă și de control/imprimantelor fiscale (MCC/IF) pe perioada stării de urgență este stabilit în circularele SFS nr. 26-11/1-12/5045 din 27.03.2020 și nr. 26-11/1-12/213 din 10.04.2020.
Pentru înregistrarea ECC, contribuabilul depune Cererea la subdiviziunea SFS și documentele stabilite la pct. 15 (pentru înregistrarea MCC/IF) sau la pct. 46 (pentru înregistrarea terminalului de plată în numerar/ aparatului de schimb valutar) din Regulament.
Pentru radierea din evidență (reînregistrare) a ECC contribuabilul prezintă Cererea la subdiviziunii SFS care a înregistrat/reînregistrat ECC și documentele conform pct. 23 (pentru radierea MCC/IF) sau pct. 53 (pentru radierea TP/AV) din Regulament.
Este de menționat faptul că reieșind din Dispoziția Comisiei Situații Excepționale, subdiviziunile Serviciului Fiscal de Stat activează în perioada 07-17 aprilie cu un program restrâns. În aceste circumstanțe, deservirea contribuabililor este asigurată de câte un angajat în cadrul fiecărei subdiviziuni teritoriale, în intervalul orelor 7:30-16:00.
Totodată, în perioada 14-30 aprilie, pentru a depune cererea, vă puteți programa la numărul de telefon: 022 82 34 46 sau la adresa de e-mail: nina.ghemu@sfs.md.
Pentru informații suplimentare suntem la dispoziția Dvs. prin e-mail: mail@sfs.md, pagina de Facebook, precum și Centrul Unic de Apel al SFS – 0 8 000 15 25.
Mizăm pe conștiința Dvs. și solicităm respectuos să vă deplasați la subdiviziunea SFS doar în cazuri de necesitate stringentă. Serviciul Fiscal de Stat Vă urează multă sănătate!