SFS lansează în exploatare industrială SIA „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor”

15/09/2021
Astăzi, 15 septembrie 2021, Serviciul Fiscal de Stat lansează în exploatare industrială Sistemul Informațional Automatizat „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor”, soluție informațională destinată pentru a determina nivelul de satisfacție a contribuabililor în raport cu serviciile prestate de către autoritatea fiscală națională.

Obiectivele de bază ale noului sistem informațional sunt:
  • determinarea opiniilor contribuabililor pentru a oferi posibilitatea de a analiza și modifica procedurile/metodologiile;
  • optimizarea și/sau ajustarea proceselor Serviciului Fiscal de Stat în baza feedback-ului contribuabililor;
  • determinarea nivelului de satisfacție al contribuabililor.
Lansarea SIA „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor” presupune plasarea chestionarului pe pagina-web www.sfs.md, precum și în Sistemul Informațional Automatizat „Cabinetul personal al contribuabilului”.

Astfel, Vă îndemnăm să participați activ prin completarea chestionarului, care poate fi accesat aici.


Totodată, menționăm că opinia dumneavoastră este foarte importantă pentru administrația fiscală, acest fapt oferă posibilitatea de a fi îmbunătățite serviciile pe care le oferim cît și ne permite să cunoaștem care sunt cerințele contribuabililor.

În acest sens, pînă la finele anului 2021 vor fi plasate periodic sondaje de opinie care vor facilita la identificarea soluțiilor optime în vederea îmbunătățirii proceslor.

Reamintim că, SFS a lansat în perioada 21 iunie-23 iulie 2021, în regim de pilotare, Sistemul Informațional Automatizat „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor”. În perioada menționată supra, au fost propuse contribuabililor spre completare 4 chestionare, acestea fiind completate de către 3775 respondenți.

Aprecierea vizavi de serviciile prestate de către SFS, contribuabilii au manifestat-o prin comentariile pozitive lăsate: „sunt foarte mulțumit”, „mi-a plăcut totul”, „totul a fost adus clar la cunoștință”, „inspectorii din cadrul DDF sunt foarte amabili și receptivi cu cetățenii,  acordă sprijin și consultații la nivel”, „totul se execută rapid”.

Implementarea SIA „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor” a fost realizată cu suportul Băncii Mondiale, în cadrul Proiectului de Modernizare a administraţiei fiscale (TAMP).

Noutăți asemănătoare

11 313 contracte de locațiune, înregistrate la SFS în perioada ianuarie-august 2021
14/09/2021
11 313 contracte de locațiune, înregistrate la SFS în perioada ianuarie-august 2021
SFS întreprinde acțiuni pentru a face cât mai ușoare toate procedurile de respectare ale legislației fiscale
13/09/2021
SFS întreprinde acțiuni pentru a face cât mai ușoare toate procedurile de respectare ale legislației fiscale
Activitatea funcționarilor fiscali, apreciată de către contribuabili
10/09/2021
Activitatea funcționarilor fiscali, apreciată de către contribuabili
Actualizări în cadrul Sistemului Informațional Automatizat „Cabinetul personal al contribuabilului”
06/09/2021
Actualizări în cadrul Sistemului Informațional Automatizat „Cabinetul personal al contribuabilului”
news-events